Jeśli mamy włączoną usługę Google Analytics, to na początku warto ustawić sobie język polski w tej usłudze.
Żeby to zrobić klikamy na Settings (obok naszego adresu email) i ustawiamy język polski.
Żeby to zrobić klikamy na Settings (obok naszego adresu email) i ustawiamy język polski.
Dzięki usłudze możemy zobaczyć m.in.:
- ile osób odwiedza naszą stronę,
- ile jest odsłon naszej strony,
- ile jest wizyt na naszej stronie,
- średni spędzony czas w witrynie,
- z jakich miast/województw/krajów są osoby wchodzące na naszą stronę,
- jakie dokładnie strony były oglądane, ile razy i przez jaki średnio czas,
- analizę w treści strony – ile procent klikało na poszczególne przyciski/zakładki
- jakie słowa kluczowe były wyszukiwane,
- z jakich stron następuje przekierowanie,
- ile mamy powracających, a ile nowych użytkowników,
- ile osób i skąd jest w obecnej chwili na stronie,
- ilość wizyt/odsłon/użytkowników w poszczególnych dniach.